چاپ، چاپ ليوان، چاپ روي ليوان، چاپ عكس روي ليوان، چاپ ليوان حرارتي، چاپ ليوان سابليميشن، چاپ فنجان، چاپ ماگ چاپ، چاپ ليوان، چاپ روي ليوان، چاپ عكس روي ليوان، چاپ ليوان حرارتي، چاپ ليوان سابليميشن، چاپ فنجان، چاپ ماگ

مرکز تخصصی چاپ آنلاین حامد

ليوان: قطعه اي خاص از تاريخ

ليوان هميشه توسط جامعه به عنوان رابطه ضعيف شناخته شده است. اما تاريخ آن طولاني تر و غني تر است و اكنون مخزن انتخابي اولين ليوان ها در انگلستان است. در اينجا نگاهي داريم به تاريخچه ليوان يا ماگ، از ابتداي اوليه تا جايگاه آن در آداب و رسوم امروزي.
به ندرت ما ليوان را جشن مي گيريم. اين احتمالاً يكي از اجناس پذيرفته شده در كمدهاي آشپزخانه ما است. اما بدون آن كجا خواهيم بود؟ ما به عنوان يك كشور نوشيدني چاي (و به طور فزاينده اي، قهوه) نوشيدني هاي زيادي را مديون اجداد خود هستيم، كه به نياز به ظرفي كه نوشيدني هاي سرد و گرم به راحتي از آن نوشيده مي شود، پي بردند. آنها در آن زمان نمي فهميدند كه اين اختراع به ظاهر ساده چقدر راحت تر و راحت تر مي تواند زندگي ما را رقم بزند.
سفارش آنلاين چاپ يوان
گالري
اولين منشأ ليوان
نياز به ليوان از دوران سنگ، كه اولين ليوان ها از چوب و استخوان ساخته شده بودند، كشف شد. ليوان هاي تراشيده شده از استخوان در چين و ژاپن پيدا شده است كه قدمت آنها تقريباً به 10 هزار سال قبل از ميلاد باز مي گردد. اينها كارهايي كاملاً پيچيده و بدون دسته هستند، اما هدف آنها روشن است.
5000 سال بعد، سفال مواد انتخابي براي ظروف آشاميدني بود. مشهور است كه يونانيان باستان از ليوان هاي سفالي دست ساز و با تزئينات زيبا و بدون دستگيره، بين 5000 تا 4000 سال قبل از ميلاد استفاده كرده اند. در اين زمان با اختراع چرخ سفالگر دستگيره ها تسهيل مي شد.

در حالي كه اضافه كردن دستگيره ها باعث مي شد ماگ بسيار راحتتر نگه داشته شود، اما هنوز از ظرف آشاميدني ايده آل فاصله داشت. مشكل بزرگ اين بود كه مواد خاك رس خيلي ضخيم بودند. نمي توان آن را به شكلي خوب در آورد كه به راحتي درون دهان قرار گيرد. نوشيدن از اين ليوان هاي سفالي يك تجربه ناشيانه و بي آبرو بوده است.
همانطور كه صنعتگران تكنيك هاي جديدتر و متنوعي را براي كار با فلزات به وجود آوردند، آنها آزمايشات خود را براي يافتن ماده ايده آل ساخت ماگ آغاز كردند. شكل فلز راحت تر بود و بنابراين براي سهولت نوشيدن بيشتر مي توان ليوان هايي با ديواره هاي نازك تري ساخت. نمونه هايي از ليوان هايي با مد سرب، برنز، نقره و حتي طلا يافت شده است كه قدمت آنها تقريباً به 2000 سال قبل از ميلاد باز مي گردد. با اين حال، مشكلات ليوان هاي فلزي بلافاصله مشخص مي شوند. حتي اگر در آن روزها خواص مضر سرب شناخته نشده بود، اما ضرر آشكار ليوان هاي فلزي توانايي فلز در هدايت گرما است. اين امر آنها را به عنوان مخازن نوشيدني هاي گرم بسيار ناموفق و ناخوشايند كرد.
پيشرفت اصلي در تاريخ ليوان با اختراع ظروف چيني در چين، در حدود سال 600 اتفاق افتاد. ظروف چيني ايده آل بود. به اندازه كافي نازك بود و به شكل يك ظرف آشاميدني راحت شكل مي گرفت و گرما را به خوبي هدايت نمي كرد، بنابراين مي توان به راحتي براي نوشيدني هاي گرم استفاده كرد. ظروف چيني امروزه همچنان يك ماده استاندارد است كه همراه با ظروف سفالي، چيني استخوان و اخيراً شيشه، براي ساخت ليوان استفاده مي شود.

چاپ ليوان و جامعه مدرن
محبوبيت اين طي سالها كاهش يافت، خصوصاً تحت تأثير حساسيتهاي دوره ويكتوريا و ادواردين. هيچ ميزبان يا ميزبان مودبي آرزو نمي كند كه در ليوان چاي به ميهمانان خود سرو كند. فقط فنجان ها و نعلبكي هاي خوب چيني، و همه تشريفاتي كه با آنها همراه بود، انجام مي شود. با اين حال، اگرچه اين ممكن است در ميان طبقات بالاي طبقه كه به طور فزاينده اي منسوخ مي شوند، وجود داشته باشد، اما ما مردم ليوان را پس گرفتيم، و يك بار ديگر به آن در آشپزخانه هاي خود افتخار مي كنيم. اين امر عمدتا مربوط به محبوبيت كيسه هاي چاي است كه هم اكنون 96 درصد چاي فروخته شده در انگليس را تشكيل مي دهد. طي دهه گذشته، فروش ليوان سه برابر شده است، در حالي كه فروش قوري به نصف رسيده است. راحتي و راحتي يك بار ديگر نظم روز است، درست همانطور كه براي اجداد باستاني ما بود.
بنابراين بياييد در استراحت هاي چاي امروز ماگ را براي آنها بلند كنيم. ليوان فروتن، ما به شما سلام مي رسانيم.
ما در www.hamedprint.ir  طيف گسترده اي از سبك ها و رنگ هاي ليوان را با استفاده از تكنيك هاين براي چاپ طرح هاي شما ارائه مي دهيم. چاپ عكس روي ليوان ايده آل ترين روش براي به تصوير كشيدن تصوير شركت شما و استفاده از قدرت بازاريابي ليوان  است.

دفتر فني حامد ارائه دهنده بهترين خدمات آنلاين چاپ در مشهد شامل:

چاپ ليوان . چاپ عكس روي تيشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ عكس روي كوسن . چاپ ساعت . چاپ قاب كريستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 
با بالاترين كيفيت چاپ و ارزان ترين قيمت در اسرع وقت آماده خدمت به شما عزيزان مي باشد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/5/31 ساعت: ۰۷ توسط:elhammadadi :